piątek, 26 lutego 2016

Assassin’s Creed

Pierwszy Assassin’s Creed wyszedł na PC w 2007. Czyli na wspomnienia moje, jest to stosunkowo świeża gra. Ale nic to! 
Pamiętam doskonale, jak z Bartem siedzieliśmy u niego w domu i oglądaliśmy kanał Hyper. Do znudzenia pokazywano w nim reklamę tej gry. (Ale najwięcej razy pokazano tam chyba reklamę gry Dungeon Keeper 2)

Assasin’s Creed kojarzony jest również panią (znalazłem nazwisko po kilku minutach klikania w necie) Jade Raymond, która pięknie prezentowała grę na pokazach. Nie było chyba nikogo… oprócz nas, którzy się nią nie podniecali! My wolimy grać w gry, a nie tam… dziewczyny! Ble! ;> 

Ileż ona się na tych pokazach nauśmiechała… 

I uważajcie teraz. Macie tutaj film, tak zwany Let’s play z naszej rozgrywki:



… i to tyle jeżeli chodzi o tę grę. Na żywo tylko to widziałem, a sam w nią nie grałem ;> I chyba mi się nie chce grać w żadną część tej serii. Dziękuję! :D 

Ale dlaczego? - zapytacie? 

Chyba obrzydziły mi tę grę, reklamy w Hyperze ;> 


A pani Raymond wygląda tak :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz