czwartek, 25 sierpnia 2016

Fallout: New Vegas

Huuuuura! Przeszedłem po eonach Fallouta: Nowe Vegas! 

Hmm… Widzę, że lepiej okazuje emocje pisząc, niż wyrażam je do mikrofonu w filmie. Ale nic to! :D

Hmm 2... Grę kupiłem proszę Państwa w Biedronce w lipcu 2013 roku. Od tamtej pory trzymam ją na dysku.

Film z rozpakowywania gry: ;> 






Uwielbiam Fallouta! Prawie tak samo jak Mitologię Cthulhu! 

W grę z Bartem nie grałem. Za młody tytuł. Nasze wspólne granie zakończyliśmy w 2008 roku. Ale! ALE! Ostatnio na Steamie Bart obserwował mnie przy pomocy funkcji "Live"… czyli można w sumie uprzeć się, że tytuł ograny ;> wspólnie. 

Męczyłem Fallouta 3, muszę do niego wrócić, bo mam bardzo dużo mapy nieodkrytej, chociaż wątek główny i dodatki zaliczyłem. Nowe Vegas sprawiło mi wiele radości. To jest dobry tytuł! Bardzo mnie zaciekawił...

W Fallouta 4 jeszcze nie grałem. Mój komp go nie udźwignie. 

Film z moimi osiągnięciami:



Zdjęcia z gry:









1 komentarz:

  1. Hej!
    Współtworzę projekt BRAND SABBATH GAMES, do którego zapraszamy wszystkich vlogerów i streamowców, z którymi planujemy współpracować na zasadzie zleceń reklamowych!
    Zapraszam również tych, którzy są po tej stronie, co ja i jedynie uczą się od najlepszych ;)
    Na naszej grupie zbieramy wszystkich, którzy mają coś wpólnego z gamingiem, byśmy mogli wzajemnie wymieniać się informacjami ;)

    Można nas znaleźć wpisując Brand Sabbath Games lub po prostu wchodząc w link https://www.facebook.com/groups/1758548461071408/
    Serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń