sobota, 20 grudnia 2014

Stare Granie. Stare Dranie!

Sprawa z tym blogiem jest prosta. Jestem graczem komputerowym! Hmm…  ale dawno temu byłem nim bardziej ;) niż jestem teraz. Mam już kilka miejsc w Internecie, w których opisuję i tworzę przeróżne rzeczy (co nie oznacza, że się nudzę w domu), proszę rzućcie okiem:







… ale moje przeżycia związane z kompem i graniem, chce umieścić w jednym miejscu, właśnie tutaj! 



Jak widać na załączonym obrazku, emocje podczas grania są wielkie. Piwko dla rozluźnienia, oraz tabletki na uspokojenie przy trudniejszych poziomach czy braku umiejętności. 

To zdjęcie wykorzystam niedługo do serii moich filmów na yt, w których będę prezentować moje osiągnięcia po ukończeniu gry. Sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie.

A oto bezpośredni link do filmów, na których, wspólnie z moim Przyjacielem łoimy różne gry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz