niedziela, 21 grudnia 2014

Supaplex

Wydaje mi się, że Supaplexa poznałem chwilę po Mortalu 1 :D Było to oczywiście (oczywiste dla mnie! ;>) u mojego sąsiada Barta i jego brata, którzy jako pierwsi w bloku mieli kompa, starego 386 z… nie wiem co jeszcze miał w środku. (Napisze o tym, w którymś z późniejszych wpisów)

Kiedy myślę o tej grze, to najpierw przypomina mi się muzyczka, a za chwile dźwięk wybuchu, kiedy naszemu bohaterowi  spada na głowę kula… A musicie wiedzieć, że ja przegrywałem dosyć często.  Chociaż lubiłem grać w Supaplexa, nigdy nie byłem dobry w tę grę.  Przeszedłem jedynie kilka pierwszych poziomów, ale za to moi sąsiedzi i ich tata… No! Oni wymiatali w te gierkę nieziemsko.
  
Ostatnio włączyłem grę mojej 4 letniej córce. Dzieci teraz… potrafią robić rzeczy, o których w jej wieku nawet nie myślałem ;>



Można zagrać w to online. Polecam.  


Ja grałem... a teraz córka! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz