poniedziałek, 27 lutego 2017

Zdjęcia z Albumu Rodzinnego




Oto dwie karty graficzne, które w pierwszych latach służby należały do mojego przyjaciela Barta. W dawnych czasach włożył on obie do kompa sprawiając, że działały przepięknie.

Następnie jedna z nich trafiła do mnie, bo druga zachorowała na artefakty… Na swojej grałem w Fallouta 3, Wiedźmina i inne gry. 

Cieszyłem się ogromnie jej zdolnościami, ale niestety i jej zaczęły wyskakiwać artefakty… Wówczas nie wiedziałem co się dzieje.  

Zdobyłem  informację o tej przypadłości z Internetu, forumowi specjaliście zalecali w takich przypadkach pieczenie karty w piekarniku. Wypieki możecie podziwiać w tym filmie.



Karta działała mi jeszcze przez pół roku. Później artefakty wyskoczyły znowu.




Płyta Memorex – na niej nagrana jest FIFA 97. To było wielkie rozczarowanie. Poprzednia część tej gry była przepiękna.

The  Neverhood – gra legenda. Przygodówka.

Panzer General II – kolejna gra legenda. Spędziłem z nią wiele godzin.

Płytka ze Zjawą  to Magic: The Gathering.  

Widzimy tutaj też koncert Iron Maiden i jakąś płytkę z CD-Action




Plyty Hawk . Moim zdanien to najgorsze płyty, na których miałem okazję nagrywać... Nigdy nic się nie nagrało :D Mam jeszcze kilka czystych :D 




Nie jestem pewny, ale to jest dyskietka ze sterownikami do mojej pierwszej karty muzycznej... Miałem wówczas Windowsy 3.1... Czy to sterowniki do pierwszej karty muzycznej??!? Chyba tak!




Jedne z pierwszych nagrywarek, które miałem. Niestety nie pamiętam jakie to czasy… Ta na górze bezczelnie zjadał mi płytki, skoro ma takie blizny po walce...




Po koniec zeszłego roku przeprowadzałem się do mieszkania, w którym aktualnie mieszkam. Na zdjęciu sprzęt wszelaki, który zaległ na dnie szuflad mojego biureczka. W sumie to biurko mojej żony… Cóż tu widzimy? Karta muzyczna, kable do telefonów, antenę do wifi, tasiemki i kable do monitorów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz