sobota, 7 października 2017

Przegląd prasy komputerowej z Młodymi Graczami



No! Stało się. Oto przed Państwem drugi odcinek przeglądu prasy komputerowej z Młodymi Graczami.

Magazyn Pixel świętuje 30 numer wydania, a PSX Extreme kupiłem pierwszy raz i również jest to numer świąteczny -  Dwudziestolecie działalności! Gratulacje dla obydwu tytułów! (Czy magazyn o konsolach to nadal prasa komputerowa? Nie no… pytam poważnie. ;> )




Ale pytam poważnie! Nie podśmiewam się z konsolowców i nie popluwam. Od kilku miesięcy mam w domu Playstation 2 i nie jestem już zatwardziałym przeciwnikiem grania na tych maszynach (pomijając granie na Pegasusie) jak kiedyś. Absolutnie nie! Nawet mam 3 gry! Gran Turismo 3, Fifę 12 i Fifa Street 2, chociaż nie lubię w nie grać : ( Nie moje gatunki. Macie jakieś gry na zbyciu?  Najlepiej za darmo. Chociaż za wysyłkę mogę zwrócić ;>

Dobra, koniec głupot.

Piątek w mojej pracy to czas wielkiego sprzątania, nazwanego porządkami generalnymi. Odsuwamy łóżka, odkurzamy, wycieramy kurze, myjemy podłogi. Ale tak się stało szczęśliwie, że szybko się z tym uporaliśmy, a że do szkoły zostało chwilę czasu, to postanowiliśmy przejrzeć magazyny o grach. (Acha… To się powinno nazywać „Drugi odcinek przeglądu prasy o grach” ??!?)

Szybko podsumuję, numery na okładkach mają piłki nożne i dużo w nich Mario, Wiedźmina i żołnierzyka z Halo (nie grałem w to nigdy, wybaczcie moją ignorancję) ;)


Zapraszam na film:

1 komentarz: