wtorek, 3 stycznia 2017

Pepper's Adventures in Time

Ha! Jeszcze nie powiedziałem Wam o mojej pierwszej przygodówce. A była nią Pepper's Adventures in Time, stworzona przez Sierrę w roku 1993. Przyniosłem ją do siebie na dyskietkach, ale niestety nie wiem od kogo. Zapytam Barta, bo to skarbnica wiedzy!


Haha! Hurrrra! Bart pamięta! Słuchajcie tego, bo sam o tym nie wiedziałem… Bart poszedł z tatą na giełdę komputerową, która mieściła się w I LO im. Stanisława Staszica w Lublinie i kupił ją od pirata. Drugą zakupiona grą była  EcoQuest, o której pisałem w poprzednim wpisie.

Grę od początku do końca przeszedłem z opisem, zamieszczonym w  Secret Service. Tak! Kiedyś tak się robiło… gry przygodowe przechodziło się z opisem z gazet. Pierwszy i ostatni raz potraktowałem tak grę. SS nr 9 z 1994 roku pożyczyłem od Barta. 

Ale ja jeszcze inaczej robiłem. Czytałem same opisy bez grania, bo nie miałem kompa hahaha!… 




W trakcie grania w Pepper wstydziłem się troszkę, że łoję w tytuł dla dziewczynek (różowy inwentarz), ale historyjka bardzo mi się podobała i trzymałem się dzielnie. Później grałem w tę grę, kiedy byłem sam w domu. 

W grze wcielamy się w Pepper Pumpernickel, małą, czerwonowłosą dziewczynkę, która razem ze swoim towarzyszem… psem o imieniu Lockjaw ;> podróżują w czasie. Pamiętam też Benjamina Franklina, który pojawiał się w kilku miejscach. Z historii już nic nie pamiętam… jeszcze kursor kwadratowych oczu, jako opcja oglądania przedmiotów. 


Bart znalazł skany SS! :D 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz